مسائل و مشکلات مربوط به گوشی ها مانند عملکرد کند و با تاخیر، کار نکردن تاچ صفحه نمایش و. اغلب مربوط به حافظه و عدم فضای ناکافی آن است. با اینکه بنظر می رسد  این مشکلات تنها مربوط به گوشی های قدیمی تر است اما گوشی های جدید مانند iPhone XS MAX هم با چنین مشکلاتی مواجه هستند که در اکثر مواقع  اطلاعات و برنامه های مخرب، بروزرسانی یا مشکل سیستم عامل دلیل بروز مشکلات در گوشی های جدیداست.

البته آسیب سخت افزاری مانند ضربه و یا نفوذ مایعات می تواند مشکلات جدی برای گوشی بوجود آورد که در این شرایط باید برای تعویض قطعه اقدام کنید.

ابتدا وضعیت صفحه نمایش را بررسی کنید اگر مشکل ایجاد شده بر اثر آسیب فیزیکی باشد شما باید برای تعویض صفحه نمایش گوشی خود اقدام کنید که می توانید برای استعلام هزینه تعویض صفحه نمایش iPhone XS MAX کلیک و جهت دریافت اطلاعات بیشتر در این مورد مطلب زیر را مطالعه نمایید.


تعمیر موبایل-آوافیکس گوشی ,نمایش ,مشکلات ,صفحه ,تعویض ,iphone ,صفحه نمایش ,تعویض صفحه ,اقدام کنید ,برای تعویض ,باید برای منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

مجله خبری ایران فوتبالی شو وب سایت رسمی دی جی مرتضی چیذری مرتضی چیذری پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان ارائه انواع هود و سینک و اجاق با تخفیف ویژه فروشگاه لوازم کادویی مهراناز